Uprzejmie informujemy, że do skutecznego
zawarcia umowy ubezpieczenia OC doradców podatkowych na warunkach Umowy Generalnej z 18
grudnia 2003 r., konieczne jest łączne spełnienie następujących warunków:
- wypełnienie - za pośrednictwem programu komputerowego,
który zostanie wprowadzony na stronę internetową Izby - wniosku o zawarcie umowy
ubezpieczenia doradcy podatkowego, a następnie wydrukowanie i własnoręczne podpisanie
tak wypełnionego wniosku;
- wpłacenie - na konto wskazane w wypełnianym wniosku (jest
to konto inne niż to, z którego korzysta się przy opłacaniu składek członkowskich!)
- kwoty składki na ubezpieczenie OC lub pierwszej raty wspomnianej składki wynikającej
z umowy generalnej (obliczonej przez program komputerowy z uwzględnieniem długości
okresu ubezpieczenia oraz dopuszczonych przez Ubezpieczyciela zniżek);
- przekazanie do Regionalnego Oddziału Biura KIDP
wydrukowanego i podpisanego wniosku (o którym mowa w pkt 1) oraz potwierdzenia dokonania
wpłaty (o której mowa w pkt 2) opatrzonego własnym podpisem - najpóźniej w
dniu poprzedzającym dzień wskazany we wniosku jako termin rozpoczęcia umowy
ubezpieczenia OC.
Polisa potwierdzająca zawarcie umowy zostanie doręczona
przez Regionalny Oddział KIDP po weryfikacji i przekazaniu wszystkich dokumentów
Ubezpieczycielowi. |