Uwaga! To tylko ramka - kliknij aby przejść do strony głównej!
Wersja do wydrukowania

<< wstecz

Uprzejmie informujemy, że do skutecznego zawarcia umowy ubezpieczenia OC doradców podatkowych na warunkach Umowy Generalnej z 18 grudnia 2003 r., konieczne jest łączne spełnienie następujących warunków:
  1. wypełnienie - za pośrednictwem programu komputerowego, który zostanie wprowadzony na stronę internetową Izby - wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia doradcy podatkowego, a następnie wydrukowanie i własnoręczne podpisanie tak wypełnionego wniosku;
  2. wpłacenie - na konto wskazane w wypełnianym wniosku (jest to konto inne niż to, z którego korzysta się przy opłacaniu składek członkowskich!) - kwoty składki na ubezpieczenie OC lub pierwszej raty wspomnianej składki wynikającej z umowy generalnej (obliczonej przez program komputerowy z uwzględnieniem długości okresu ubezpieczenia oraz dopuszczonych przez Ubezpieczyciela zniżek);
  3. przekazanie do Regionalnego Oddziału Biura KIDP wydrukowanego i podpisanego wniosku (o którym mowa w pkt 1) oraz potwierdzenia dokonania wpłaty (o której mowa w pkt 2) opatrzonego własnym podpisem - najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień wskazany we wniosku jako termin rozpoczęcia umowy ubezpieczenia OC.

Polisa potwierdzająca zawarcie umowy zostanie doręczona przez Regionalny Oddział KIDP po weryfikacji i przekazaniu wszystkich dokumentów Ubezpieczycielowi.

Wersja do wydrukowania

<< wstecz