Uprzejmie informujemy, że do skutecznego zawarcia umowy ubezpieczenia OC doradców
podatkowych na warunkach Umowy Generalnej z 18 grudnia 2003 r., konieczne jest łączne
spełnienie następujących warunków:
- wypełnienie - za pośrednictwem programu komputerowego, który zostanie wprowadzony na
stronę internetową Izby - wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia doradcy podatkowego, a
następnie wydrukowanie i własnoręczne podpisanie tak wypełnionego wniosku;
- wpłacenie - na konto wskazane w wypełnianym wniosku (jest to konto inne niż to, z
którego korzysta się przy opłacaniu składek członkowskich!) - kwoty składki na
ubezpieczenie OC lub pierwszej raty wspomnianej składki wynikającej z umowy generalnej
(obliczonej przez program komputerowy z uwzględnieniem długości okresu ubezpieczenia
oraz dopuszczonych przez Ubezpieczyciela zniżek);
- przekazanie do Regionalnego Oddziału Biura KIDP wydrukowanego i podpisanego wniosku (o
którym mowa w pkt 1) oraz potwierdzenia dokonania wpłaty (o której mowa w pkt 2)
opatrzonego własnym podpisem - najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień
wskazany we wniosku jako termin rozpoczęcia umowy ubezpieczenia OC.
Polisa potwierdzająca zawarcie umowy zostanie doręczona przez Regionalny Oddział
KIDP po weryfikacji i przekazaniu wszystkich dokumentów Ubezpieczycielowi. |